Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ




Γεια σας φιλες μου και φιλοι ειμαι η Ελενη κυρια πια ετων *39*ναι περασα την ΑΠΟΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΖΩΝΗ των *30*!!!Ειμαι συζυγος,μαμα,και ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ....ενταξει καλη ειμαι υπηρξα ομως και φοιτητρια στην πρωτευουσα και επειδη δεν γινοταν να τρεφομαι αλλο απο φαστ φουντ και ψησταριες αποφασισα να φτιαξω τα περηφημα κεφτεδακια της μαμας την συνταγη την ειχα γραμενη ηταν ευκολη για μια πιο ΕΜΠΕΙΡΗ μαγειρισσα (μισο κιλο κιμα μοσχαρι,ενα ξερο κρεμμυδι στον τριφτη,αλατι οσο παρει(ΟΣΟ ΠΑΡΕΙ ΔΗΛΑΔΗ;)πιπερι οσο παρει(?)ψωμι με το ματι(ποιο ματι το αριστερο η το δεξι;)λαδι οσο παρει(ξαναγυρισαμε στα γνωστα )μαιντανο το μισο απο το ματσακι εκει καταλαβα,ενα αυγο (επιτελους και κατι που θα εριχνα σωστα)και δυο χουφτες νερο (της δικες μου;)
Τον ζυμωνω βαζω λαδι στο τηγανι και αφου επλασα τα κεφτεδακια μπαλιτσες (με εκοβε μεχρι εκει)τα βαζω στο τηγανι το οποιο πεταγε λαδια (οχι πολλα μα για εμενα τοτε ηταν κανονικη επιθεση)εδεσα τα χερια μου με μια πετσετα και πηρα μια πηρουνα μισο μετρο,οταν τελειωσα τα εβγαλα γρηγορα και περνωντας το τηγανι να το πεταξω στον νεροχυτη καηκα στο αριστερο χερι (φανταστητε ταχυτητα φλας γκορντον!)
Απο γευση καλα ηταν τους ελειπε αλατι και πιπερι (δεν βρηκα ποσο ηθελε να παρει)περασα την υπολοιπη μερα με το καμενο μου χερι μεσα σε μια κανατα με νερο και παγακια (για εναν φοιτητη η μια φοιτητρια αυτες ειναι ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ δεν περισσευουν χρηματα,δεν τα θεωρουν απαραιτητα!)

Τωρα αρκετα χρονια μετα πιστευω πως εχω τελειοποιηση τα κεφτεδακια της μαμας!
ΥΛΙΚΑ
-μισο κιλο κιμας αναμεικτο(μοσχαρι-χοιρινο)
-1κουταλακι του γλυκου αλατι
-1κουταλακι του γλυκου πιπερι
-1 ξερο κρεμμυδι (τριμμενο στον τριφτη)
-1 κουταλια του γλυκου ξυδι
-1 ντοματα ωριμη τριμμενη στον τριφτη
-1 αυγο
-1/2 ματσακι μαιντανο
-1/2 κουπα λαδι ελαιολαδο
-3 κουταλιες του φαγητου νερο
-τριμμενη φρυγανι η χτεσινο ψωμι την ψιχα τοσο οσο οταν θα ζυμωνεται να ειναι αφρατοι οχι πολυ σκληροι
tips -αν θελετε αλευρωστε τους κεφτεδες γινονται φανταστικοι *μπορειται να βαλετε και φρυγανια τριμμενοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...